Klachtenregeling

Impact Bedrijfspsychologie werkt hard aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening richting cliënten en opdrachtgevers. Desondanks kan er ontevredenheid ontstaan of kan er iets misgaan.

Wanneer u ontevreden bent of een opmerking heeft over onze dienstverlening dan vernemen wij dat graag. Deze reacties helpen ons om onze diensten te verbeteren.

Als u een klacht of opmerking hebt over de geleverde dienstverlening dan willen wij u vragen om dit allereerst met de collega die de dienst heeft geleverd te bespreken. Zo kan hij/zij de oorzaak van de ontevredenheid onderzoeken en met u tot een passende oplossing komen.

Als dit niet leidt tot een oplossing kunt u contact opnemen met onze klachtencommissie. Dit kunt u doen door contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze website of door een e-mail te sturen naar [email protected], ter attentie van de klachtencommissie. Vermeldt hierbij het probleem en de gewenste oplossing. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u gezocht.