Impact Bedrijfspsychologie werkt hard aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening richting cliënten en opdrachtgevers. Desondanks kan er ontevredenheid ontstaan of kan er iets misgaan.
Wanneer u ontevreden bent of een opmerking heeft over onze dienstverlening dan vernemen wij dat graag. Deze reacties helpen ons om onze diensten te verbeteren.
Als u een klacht of opmerking hebt over de geleverde dienstverlening dan willen wij u vragen om dit allereerst met de collega die de dienst heeft geleverd te bespreken. Zo kan hij/zij de oorzaak van de ontevredenheid onderzoeken en met u tot een passende oplossing komen.
Als dit niet leidt tot een oplossing kunt u contact opnemen met onze klachtencommissie. Dit kunt u doen door contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze website of door een e-mail te sturen naar [email protected], ter attentie van de klachtencommissie. Vermeldt hierbij het probleem en de gewenste oplossing. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u gezocht.